http://img-eue.ui-portal.de/images/238/14132238,pd=2,h=349,w=620.jpg

Oni koji se razvode sve se češće odlučuju sudbonosno 'ne' reći pred obiteljima, prijateljima i rodbinom i to na svečanoj ceremoniji. Yoshimi i Hiroyuki godinama su dijelili dobro i zlo. Svoj su brak odlučili okončati pred obitelji, prijateljima i rodbinom. 'Održavajući ovu ceremoniju, vaš je razvod čist. Nadamo se da je ovo dobar dan za novi početak u vašem životu', rekao je voditelj svečanosti razvoda Hiroki Terai.

Uskoro bivši par i njihovi uzvanici riječima i fotografijama prisjetili su se svoje zajedničke prošlosti, od rođenja djece do trenutka kad svatko kreće svojim putem. 'Razgovarali smo o razvodu i nismo htjeli da kraj našeg braka bude samo potpis na papiru. Kada sam vidio ceremoniju razvoda na TV-u, odlučili smo i mi to učiniti', rekao je Hiroyuki Nishinaga.

Nisu rijetki ni oni koji se na ovakvim svečanim razvodima predomisle. Oni koji ostanu pri svojim odlukama simbolično čekićem potvrđuju kraj. 'Kada mi je suprug rekao za ceremniju razvoda, pomislila sam kako je nemoguće to izvesti. Odlučila sam se na to jer mislim da tako mogu imati novi početak', rekla je Yoshimi Nishinaga.

I na kraju svečanog razvoda, kao i na svadbi, bacanje buketa. Sretnik koji ga uhvati trebao bi se, ako ikad do tog dođe, razvesti u miru.










Objavi komentar Blogger

 
Top