Ako ste ikad sanjali o tome da posjedujete vlastiti leteći automobil krajnje je vrijeme da počnete štedjeti jer bi isti, uz malo sreće, trebali biti dostupni već za dvije godine.
Zasad nismo sigurni koliko će novca biti potrebno, ali sudeći prema naizgled jednostavnoj tehnologiji - ne mnogo više nego što je potrebno za kakav automobil luksuznije klase. Upoznajte PAL-V, prototip holandskog proizvođača koji bi mogao napraviti pravu revoluciju u ličnom transportu.
Za razliku od dosadašnjih prijedloga, PAL-V se ne koristi nepraktičnim dijelovima koje je potrebno postavljati, uklanjati, ili tegliti u prikolici, već se sva potrebna mehanizacija u tren oka stapa sa ostatkom karoserije. Također mu za uzlijetanje ne treba ni pista. 165 metara asfalta ili livade sasvim mu je dovoljno da se vine u nebesa, a za slijetanje mu je potrebno još manje.
Štaviše, obzirom na to da se ne koristi motoriziranom elisom, mada nalikuje helikopteru, već autogyrom za čiju je rotaciju potreban uzgon, PAL-V je potpuno bezopasan čak i u situacijama kad mu usred leta nestane goriva. Doduše, poželjno je u takvim situacijama imati pristupačnu površinu za slijetanje.
Kad smo već kod autonomije ona sa jednim spremnikom iznosi između 350 i 500 kilometara u zraku, odnosno čak 1.200 kilometara na kopnu. PAL-V pritom nije spor. Postiže 190 km/h na cesti i u zraku, a zahvaljujući sofisticiranoj elektronici vozi se sportski poput motocikla, prenosi Tportal.
Ovladavanje kontrolama i dobivanje potrebnih dozvola navodno ne bi trebalo trajati duže od 30 sati, a američki i evropski zakonodavci već su neko vrijeme u procesu razvijanja programa digitalnih autocesta koje bi daleko ispod visine avionskog saobraćaja, osigurale sigurne koridore kojima bi se navigiralo pomoću GPS-a.
Što je najbolje, PAL-V zadovoljava svu postojeću legislativu zračnog i cestovnog saobraćaja, a sve što mu stoji na putu do komercijalizacije jest manjak kapitala.
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Objavi komentar Blogger Facebook