Lukas je nevjerojatno inteligentan konj koji raspoznaje čak 19 brojeva čime je postavio novi rekord u Guinnessovoj knjizi rekorda. Usto, taj pametni konj može poznati i neka slova, poput primjerice onih koja čine njegovo ime: L-U-K-A-S.

http://www.dnevno.hr/images/800/61784.jpg

Onog dana kad je Amerikanka Karen Murdock udomila propalog bivšeg trkaćeg konja Lukasa koji je izgledao prilično zapušteno i neuhranjeno, nije ni slutila da će time postati vlasnica najpametnijeg konja na svijetu.

No, vrlo brzo je otkrila tu činjenicu.

- Oduvijek sam voljela konje i jahanje i imala sam želju sudjelovati na kakvom konjičkom natjecanju. No, čim smo krenuli vježbati, shvatila sam da je Lukas jedna jako inteligentna životinja, jer sve mu je bilo puno zabavnije i zanimljivije od pukog preskakanja prepreka - priča 54-godišnja gospođa Murdock koja je skužila da svoga konja može učiti raznim trikovima kao i neke naredbe koje su uobičajene za dresuru pasa.

- Njegova pažnja je nevjerojatna, naučila sam ga da dođe do mene zatim da se propne na stražnje noge ili pak da - sjedne! A onda sam ga uz metodu ponavljanja i nagrađivanja počela učiti da razlikuje neke oblike, a potom i slova i brojeve - kaže Karen.

Njezin 61-godišnji suprug Doug i 37-godišnja kći Angela imaju razumijevanje za njezinu posebnu vezu s konjem kojega je između ostalog naučila da raspoznaje čak 19 brojeva čime je postavio novi rekord u Guinnessovoj knjizi rekorda. No, Lukas može prepoznati i neka slova, poput primjerice onih koja čine njegovo ime: L-U-K-A-S.

Stoga, nemojte se čuditi ako negdje ugledate nekog konja koji - čita novine!


Objavi komentar Blogger

 
Top