Iako to nije nešto o čemu bi većina ljudi pričala s ponosom, 38-godišnji William Masvinu bio je poprilično siguran u to da će mu njegov izgled donijeti pobjedu kad se prijavio na takmičenje za najružnijeg muškarca Zimbabvea.

http://www.medio.rs/news_images/n33532.jpg

Kako prenosi News Day, ispostavilo se da su njegove pretpostavke bile itekako opravdane. William je odnio pobjedu, a pobjednička mu je titula omogućila i zaradu od 100 dolara te vaučer za noć provedenu u Harare hotelu.

Titulu "prve pratilje" na takmičenju odnio je Frad Mwando, koji je ženske članove žirija uvjerio da zaslužuje drugo mjesto. Krunu najružnijeg, Masvinu je preuzeo od prošlogodišnjeg pobjednika Briana Mateyazondoa.

http://www.federalna.ba/files/news_images/607_20120530165706_masvinu_harare_ugly.jpg.pagespeed.ce.whbzgeygl4.jpg

"Već sam dugo svjestan svoje ružnoće pa sam, nakon što sam čuo za takmičenje, bio uvjeren da će kruna biti moja. Ružnoća je dar od Boga koji me doveo upravo ovdje. Na putu sam do slave, a i zaradio sam nešto novca", naglasio je Mr. Ugly ili mister ružnoće, prenosi Index.

Kako bi mu pružila moralnu podršku, William je na takmičenje poveo i suprugu Alice Chabhanga koja je njegov izgled komentirala riječima: "Znam da je moj suprug zaista ružan i zato sam ga i podupirala u ovom takmičenju. A i uvjerena sam da ću ga zbog njegove ružnoće uspjeti zadržati za sebe, jer ne vjerujem da bi ga željela ijedna druga žena.

Objavi komentar Blogger

 
Top