26-godišnja LuAyne Barber, poznata kao Lulu, ima 115 kilograma i živi svoj san. Unatoč prekomjernoj tjelesnoj težini, LuAyne već pet godina pleše oko šipke.

 http://www.ljepota.ba/slike/seksi%20plesacica%20od%20115kg.jpg

Plesom oko šipke počela je da se bavi 2006.godine, kada je nakon rođenja drugog djeteta shvatila da mora početi vježbati da bi smršala. Tada se upoznala sa egzotičnim plesom i zaljubila se u svoj novi hobi.

"Ovo je prvi puta da se osjećam seksi nakon mnogo godina. Ništa me neće spriječiti da nastavim plesati oko šipke.", izjavila je Lulu, koja već godinama učestvuje na različitim takmičenjima i osvaja nagrade.

http://getitwrighthere.com/wp-content/uploads/2011/12/big-lulu5.jpg

Iako je na početku mislila da će je mnogi ismijavati, sad ponosno ističe da ima mnogo više onih koji je podržavaju. No, najveću podršku joj pruža njen suprug, koji je šipke postavio i u kući kako bi Lulu mogla vježbati.

"Moj muž obožava da me gleda dok plešem i na takmičenjima i kod kuće dok vježbam. Oduvijek je volio moje zaobljeno tijelo. Neću dozvoliti da me moja težina spriječi da radim ono u čemu uživam. Mnoge su me plesačice pokušale obeshrabriti, ali neću im to dozvoliti.", izjavila je samouvjerena plesačica.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/12/06/article-0-0F13C41500000578-769_634x473.jpg

Odvažna majka dvoje djece pati od sindroma policističnih jajnika zbog čega je svoj hobi pretvorila u humanitarnu misiju. Na svojim nastupima prikuplja novac za istraživanja i ne odustaje od svog sna da postane profesionalna plesačica.







Objavi komentar Blogger

 
Top