Indijac Ramjeet Raghav (97), poznat po tome što je dobio sinove u 94. u 96. godini i tako postao najstariji tata na svijetu, ostao je sam jer ga je supruga ostavila i odvela mlađeg sina, nedugo nakon što je stariji pobjegao.


'Prošle godine u ovo vrijeme bili smo mnogo sretni. Bio sam ponosan na moju porodicu i oni su mi bili sve. Ove godine su samoća i ova četiri zida sve što imam' - kaže Raghav.

Shakuntala Devi, njegova supruga, prije šest mjeseci odvela je njihovog najstarijeg sina ljekaru, ali je, kako je objasnila, zaspala na autobuskoj stanici u povratku kući. Kada se probudila, stariji sin Bikramjet je nestao.


'Kada je Bikramjet nestao bio sam očajan, a sada kada me je i žena napustila osjećam se apsolutno bespomoćno. Moj svijet se srušio' - priča Raghav.

On je prijavio nestanak policiji i nada se najboljem.


'Samo je otišla prošle nedjelje, nije mi ništa rekla, nije se javila. Ne znam ni gdje je ni zašto me je ostavila. Ona je tako izabrala, a ja mogu jedino da čekam da se vrati. Znam da me voli i mislim da će doći uskoro' - kaže Raghav.


Raghav, koji živi od državne penzije, ovo je bio drugi brak i trajao je 23 godine. Oni su se upoznali jednog dana, kada je Ramajit Šaluntalu doveo kući kako bi je zaštitio od kiše. Ona nije imala porodicu ni prijatelje. U jednom prošlogodišnjem intervjuu, Shakuntala je rekla da bi bila mrtva da je on tada nije spasio.







Objavi komentar Blogger

 
Top