http://i2.ytimg.com/vi/o1zM4h6Ffg0/0.jpg

Osman Džiho,komičar:

Ja sam Ragib Nagib, jedni me zovu Ragib Najeb, a drugi Ragib Zajeb.Dolazim iz zemlje Bosne koja se nalazi lijevo od rahatluka a desno od selameta.
U mojoj zemlji jos traje privatizacija: ja sam za ovih 10 godina privatiziro troje djece, jednu zenu, golfa dvojku starog 15 godina i jos sam uspio privatizirat jedno 20 hiljada maraka duga od kredita.
Trenutno sam stopostotni vlasnik duga od 2000 maraka mom adzi.Od pokretne imovine imam sljedece: nekoliko ziranata koji su toliko pokretni da ih ne mogu ufatit ni za rep a ni za glavu.Golfa ne racunam jer mu je crko akumulator pa ga ne mogu pokrenut.
Od nepokretne imovine imam: slagiranu majku 1920 godiste, boja metalik zuta.
Jos pisem kao sto je zapovijedao Vuk Karadzic,a zivim kao sto je uneredio njegov prezimenjak Radovan Karadzic.
Meni je zelja da napravim kucu ali do sad sam napravio samo ukucane tj . troje djece da ima ko u njoj zivit.
Kazu da je u Bosni danas pomirenje.Ma kakvo pomirenje đavo te odnio: ja nikad neprijatelju necu oprostiti sto me nije protjero iz Bosne.Mi koji smo ostali u Bosni neproćerani u Ameriku i u druge trece zemlje, to im nikada necemo oprostiti. Zato sam ja odlucio da osnujem Udruzenje neproćeranih bosnjaka sa zahtjevom proćerajte nas u Ameriku ili Skandinaviju.
Jer situacija je u Bosni takva da smo ostali bez teksta cak i za himnu. Tako da nam himnu moze pjevati i udruzenje nijemih i gluhonijemih

Osman Džiho kanal na YouTube







Objavi komentar Blogger

 
Top