Angus Kennedy, profesionalni britanski kušač čokolade koji se bavi testiranjem slastica prije nego se one nađu na tržištu, morat će okončati karijeru iz snova, jer mu prijeti opasnost od infarkta.Kako prenosi Telegraph, 47-godišnjeg Kennedyja kojeg mnogi nazivaju stvarnim Willyjem Wonkom, doktori su nedavno upozorili na visoku količinu kolesterola u njegovom organizmu. Naime, Kennedy se, jedući svakodnevno 900 grama slatkiša otkako je počeo testirati čokoladu 2010. godine, udebljao 12 kilograma.

http://www.tip.ba/wp-content/uploads/2012/07/muskarac-koji-je-testirao-cokoladu-napusta-posao-iz-snova.jpg

“Ovo je doista posao iz snova i milim da će mi jako nedostajati. Imao sam priliku jesti najluđe i najukusnije poslastice i pisati o njima u magazinu. Jedini problem kod jedenja čokolade na ovakav način je debljanje i visok nivo kolesterola. Udebljao sam se i pregled je pokazao da moje arterije nisu zdrave. Ali moram reći, nedostajat će mi biti Willy Wonka”, rekao je Kennedy.



Kennedy, koji je znao kušati više od 200 čokoladnih proizvoda mjesečno, počeo je vježbati kako bi vratio normalnu težinu. Također, u slobodno vrijeme piše knjigu o tome kako je porodio svoju suprugu. Zanimljivo, prije samo dvije godine, nakon što je započeo “kušačku” karijeru, u jednom je intervjuu izjavio kako se osjeća sretnim što ima zdrav metabolizam na kojeg ova slastica ne utječe nepovoljno.

Objavi komentar Blogger

 
Top