Reklama je u svega nekoliko sati postala pravi hit na internetu, a na Facebooku gotovo da i nema osobe koja ju nije podijelila sa svojim prijateljima ili je 'lajkala'

http://www.jutarnji.hr/multimedia/archive/00428/bik01_428482S1.jpg

Proizvođači piva uvijek imaju kreativne reklame, a nerijetko se događa da dvije kompanije uđu u reklamni rat ne bi li pridobili korisnike. No, Carlsbergova posljednja reklama pokazala je kako nema potrebe za borbu s konkurencijom kako bi se napravila uspješna marketinška kampanja.

Osim toga, reklama je u svega nekoliko sati postala pravi hit na internetu, a na Facebooku gotovo da i nema osobe koja ju nije podijelila sa svojim prijateljima ili je 'lajkala'.

Recept za uspjeh se pokazao vrlo jednostavnim. Carlsberg se odlučio našaliti s ljudima tako da su jedan sasvim običan par koji želi pogledati film u kinu smjestili među 148 opakih bajkera, a jedina slobodna mjesta su upravo u sredini mase ćelavih i istetoviranih likova.

Pogledajte kako je sve završilo...







Objavi komentar Blogger

 
Top