Reklama je u svega nekoliko sati postala pravi hit na internetu, a na Facebooku gotovo da i nema osobe koja ju nije podijelila sa svojim prijateljima ili je 'lajkala'
Proizvođači piva uvijek imaju kreativne reklame, a nerijetko se događa da dvije kompanije uđu u reklamni rat ne bi li pridobili korisnike. No, Carlsbergova posljednja reklama pokazala je kako nema potrebe za borbu s konkurencijom kako bi se napravila uspješna marketinška kampanja.
Osim toga, reklama je u svega nekoliko sati postala pravi hit na internetu, a na Facebooku gotovo da i nema osobe koja ju nije podijelila sa svojim prijateljima ili je 'lajkala'.
Recept za uspjeh se pokazao vrlo jednostavnim. Carlsberg se odlučio našaliti s ljudima tako da su jedan sasvim običan par koji želi pogledati film u kinu smjestili među 148 opakih bajkera, a jedina slobodna mjesta su upravo u sredini mase ćelavih i istetoviranih likova.
Pogledajte kako je sve završilo...
Home
»
zanimljivosti
» Najbolja reklama za pivo: Biste li imali hrabrosti pogledati film sa 148 opakih bajkera?
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Objavi komentar Blogger Facebook