U Fojnici živi Ramo Bejzić, koji je po mnogočemu zanimljiv, a najviše po tome što piše istovremeno objema rukama. Također, može izvoditi sklekove na šaci jedne ruke ili na tri prsta. Ovaj 57-godišnji nastavnik u Osnovnoj školi "Muhsin Rizvić" svira na harmonici, ali i pjeva.

Novinari Dnevnog avaza posjetili su ga na njegovom radnom mjestu, gdje je učio prvačiće. Odmah se pohvalio da među njima ima nekoliko dječaka i djevojčica koji su veliki talenti. Prisjetio se svojih školskih dana. Kaže da je pisao lijevom rukom, ali da ga je učitelj tjerao da piše desnom.

- U školi sam, prilikom diktiranja teksta, pisao objema rukama i tada sam shvatio da mogu i naopako pisati - priča Bejzić o svom neobičnom talentu.

Dodaje da je za 35 godina učiteljskog rada imao devet generacija učenika i da je u svakoj imao po nekoliko učenika koji pišu lijevom rukom.

Govoreći o svom glazbenom radu, kaže da je izdao i tri CD-a. Prvi, pod nazivom "Sestre moje", snimao je s pokojnim Omerom Pobrićem, na drugom se nalazila njegova pjesma "Piramida Sunca", dok je treći, "Dila", dobio naziv po njegovoj supruzi Fadili.

- Za sve što sam napravio u životu najveća mi je podrška moja Fadila - kazuje Bejzić, nabrajajući i mnoge humanitarne koncerte i festivale na kojima je sudjelovao.






Objavi komentar Blogger

 
Top