Zasad nismo sigurni koliko će novca biti potrebno, ali sudeći prema naizgled jednostavnoj tehnologiji - ne mnogo više nego što je potrebno za kakav automobil luksuznije klase. Upoznajte PAL-V, prototip holandskog proizvođača koji bi mogao napraviti pravu revoluciju u ličnom transportu.
Za razliku od dosadašnjih prijedloga, PAL-V se ne koristi nepraktičnim dijelovima koje je potrebno postavljati, uklanjati, ili tegliti u prikolici, već se sva potrebna mehanizacija u tren oka stapa sa ostatkom karoserije. Također mu za uzlijetanje ne treba ni pista. 165 metara asfalta ili livade sasvim mu je dovoljno da se vine u nebesa, a za slijetanje mu je potrebno još manje.
Štaviše, obzirom na to da se ne koristi motoriziranom elisom, mada nalikuje helikopteru, već autogyrom za čiju je rotaciju potreban uzgon, PAL-V je potpuno bezopasan čak i u situacijama kad mu usred leta nestane goriva. Doduše, poželjno je u takvim situacijama imati pristupačnu površinu za slijetanje.
Kad smo već kod autonomije ona sa jednim spremnikom iznosi između 350 i 500 kilometara u zraku, odnosno čak 1.200 kilometara na kopnu. PAL-V pritom nije spor. Postiže 190 km/h na cesti i u zraku, a zahvaljujući sofisticiranoj elektronici vozi se sportski poput motocikla, prenosi Tportal.
Ovladavanje kontrolama i dobivanje potrebnih dozvola navodno ne bi trebalo trajati duže od 30 sati, a američki i evropski zakonodavci već su neko vrijeme u procesu razvijanja programa digitalnih autocesta koje bi daleko ispod visine avionskog saobraćaja, osigurale sigurne koridore kojima bi se navigiralo pomoću GPS-a.
Što je najbolje, PAL-V zadovoljava svu postojeću legislativu zračnog i cestovnog saobraćaja, a sve što mu stoji na putu do komercijalizacije jest manjak kapitala.
Objavi komentar Blogger Facebook