Predstavnici Banjalučke pivare pronašli su djeda iz drvarskog sela Šipovljani čiji je video snimak otvaranja novog „Nektara" motornom pilom za 15 dana na stranici YouTube pregledan više od dva i po miliona puta.„Htjeli smo da stupimo u kontakt s čovjekom koji je uspio da privuče pažnju više od dva i po miliona ljudi.
Srećni smo, naravno, što je naš 'Nektar' dio ove priče, ali nam je takođe važno što ljudi iz našeg okruženja imaju mogućnost da podijele svoja umijeća s velikim brojem ljudi kod nas i u svijetu i drago nam je što imamo priliku da pokažemo ovom čovjeku kolika je inspiracija nama u Pivari, ali i mnogim ljudima koji su vidjeli njegov snimak," rekao je Dejan Čato, direktor marketinga Banjalučke pivare-
Radovan Marić koji na snimku motornom pilom otvara bocu „Nektara" predstavnike Banjalučke piivare ugostio je kao pravi domaćin i pivo im je, naravno, otvorio motorkom.
„Iznenađen sam i srećan zbog dolaska predstavnika Banjalučke pivare. Cijeli život pijem 'Nektar' i drago mi je da sa svijetom mogu da podijelim moje povjerenje u 'Nektar', kao i moju vještinu," rekao je Radovan Marić.
Prve informacije o djedi s video snimka dostavili su rođaka i unuk Radovana Marića, Božana i Marko Marić, koji su takođe nagrađeni.
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Objavi komentar Blogger Facebook