Tim Storms iz SAD-a čovjek je s najdubljim glasnom na svijetu. Deset oktava raspon je njegova glasa i upisan je u Guinnessovu knjigu rekorda kao čovjek koji je otpjevao najnižu notu.

http://image.dnevnik.hr/media/images/644x322/Aug2012/60667633.jpg

Talent Tima Stormsa otkriven je dok je još bio dijete, kad je pjevao u zboru u kršćanskom ljetnom kampu. Mutiranjem se njegov glas još više produbio.

'Zamislite dva klavira, stavljena jedan kraj drugog. Najniža nota koju ja mogu ispjevati bila bi zadnja oktava drugog klavira. Osam oktava niže od najniže note G na jednom klaviru', kaže Storms.

Storms je i vlasnik dvaju svjetskih rekorda: ima najveći raspon glasa, i to od deset oktava, a uspio je i otpjevati dosad najnižu zabilježenu notu G-7 (0,189 Hz).

Rekao je da ga je prilikom jednog nastupa slušao i otorinolaringolog, koji mu je prišao nakon nastupa i rekao da želi vidjeti te njegove fascinantne glasnice. 'Došao sam u njegovu ordinaciju, provukao mi je videoskop kroz nos i grlo i vidio sam svoje glasnice na ekranu. Bilo je zanimljivo, malo gadljivo, ali zanimljivo. Rekao mi je da su moje glasnice duplo duže od glasnica kakve je inače viđao u svojoj praksi te da su moji aritenoidni mišići puno pokretljiviji od onih drugih ljudi', kaže Storms.

Kako zvuči najdublji glas na svijetu, poslušajte u videu.

Objavi komentar Blogger

 
Top