"Knockin' On Heaven's Door" je pjesma Boba Dylana napisana za film Pat Garrett & Billy the Kid iz 1973. Originalno je snimljena kao lagana akustična country pjesma. Tijekom godina doživjela je mnogobrojne izvedbe, raznih izvođača i stilova, a postala zanimljiva i kolekcionarima.

Neki od izvođača na čijim se repertoarima našla:

Eric Clapton
Randy Crawford
Def Leppard
Sandy Denny
Grateful Dead
Guns N' Roses
George Harrison
Indigo Girls
Beau Jocque
Avril Lavigne
Leningrad Cowboys
Bob Marley
Pink Floyd
Cat Power
Television
U2
Roger Waters
Warren Zevon

Knockin' On Heaven's Door Lyrics

Mama, take this badge off of me
I can’t use it anymore.
It’s gettin’ dark, too dark for me to see
I feel like I’m knockin’ on heaven’s door.
Knock, knock, knockin’ on heaven’s door
Knock, knock, knockin’ on heaven’s door
Knock, knock, knockin’ on heaven’s door
Knock, knock, knockin’ on heaven’s door
Mama, put my guns in the ground
I can’t shoot them anymore.
That long black cloud is comin’ down
I feel like I’m knockin’ on heaven’s door.
Knock, knock, knockin’ on heaven’s door
Knock, knock, knockin’ on heaven’s door
Knock, knock, knockin’ on heaven’s door
Knock, knock, knockin’ on heaven’s door

Kucam na vrata raja (prevod)

Mama, skini ovu značku s mene
Meni više ne treba.
Postaje mračno, previše mračno da bih vidio
Imam osjećaj kao da kucam na vrata raja.

Kuc, kuc, kucam na vrata raja
Kuc, kuc, kucam na vrata raja
Kuc, kuc, kucam na vrata raja
Kuc, kuc, kucam na vrata raja

Mama, zakopaj moje puške
Ja više ne mogu da pucam.
Taj veliki crni oblak se spušta.
Imam osjećaj kao da kucam na vrata raja.

Kuc, kuc, kucam na vrata raja
Kuc, kuc, kucam na vrata raja
Kuc, kuc, kucam na vrata raja
Kuc, kuc, kucam na vrata raja















Objavi komentar Blogger

 
Top