Nerina jede šest malih obroka dnevno kako ne bi bila naduta, a dva puta godišnje ide na kontrolu kod liječnika kako bi provjerila da njezina kralježnica nije oštećena

Studentica ima najuži struk u Britaniji: Širok je svega 39 cm

Studentica Nerina Orton (22) ima najuži struk u Velikoj Britaniji. Opseg joj je 39 centimetara te je samo dva centimetra "udaljena" od rekorda koji drži Amerikanka Cathie Jung. Nerina koja je iz Birminghama u korzetu čak i spava, a skida ga samo kad se tušira, piše u ponedjeljak Daily Mail.

Korzet je počela nositi kad je imala 14 godina, a želi imati opseg struka od 35 centimetara. Ukupno ima 78 korzeta koji vrijede 15.000 funti (oko 140.000 kuna).

- Možda nikada neću stati u korzet od 35 centimetara no volim ih nositi. Osjećam se jako ženstveno i to je odličan način da mršava djevojka "dobije" bokove - kaže Nerina. Kaže da dnevno jede šest malih obroka kako ne bi bila naduta. Dva puta godišnje ide na kontrolu kod liječnika kako bi provjerila da njezina kralježnica nije oštećena. Nerina čiji je opseg struka, ako ne nosi korzet 55 centimetara, kaže kako je u početku bila u agoniji.

- Kad sam počela nositi korzet, strašno me boljelo, a osim toga nisam htjela dobiti ogrebotine na bedrima. U početku mi je bilo neudobno spavati u korzetu ali uskoro sam nabavila korzet-kostim koji mi je puno udobniji - kaže Nerina.


Objavi komentar Blogger

 
Top